03 februarie 2008

Viitoarea mea masinuta

... va fi cea din imaginea de mai jos (aproximativ aceeasi culoare, adica un beige metalizat).

Kia C'eed SW 1.4.

Abia astept sa vina din fabrica - ca pentru orice lucru bun, trebuie sa astept ceva pentru ea. Mai precis, cam 3 luni :(

Fiind direct interesat de subiect, am urmarit usor nedumerit campania isteria de pe Realitatea cu taxa auto, cu caravane prin tara si tot tacamul ad nauseam. Nu ai cum sa nu fii de acord cu aceasta campanie: conform principiului "poluarea este buna", trebuie scoase urgent toate taxele de mediu, altfel suntem in pericol de a avea un trafic mai putin aglomerat care, se stie, produce mai putina poluare. Cum am mai putea arde benzina pe la intersectii aglomerate daca am avea un trafic cat de cat fluent? Ar fi mai greu.

Ba poate ar fi bine sa incurajam importul de masini cat mai vechi, cat mai poluante - lucru care in prezent nu se intampla, in ciuda afirmatiilor (repetate din prostie?) ca actuala taxa sau aia propusa ar incuraja importul de masini vechi. Taxa auto, din pacate, incurajeaza punerea in circulatie de masini mai putin poluante, ceea ce este o veste proasta pentru spitalele de boli pulmonare, care risca sa aiba mai putini clienti. Inchipuiti-va (cu un intens efort de imaginatie) ca in anii urmatori se vor da in folosinta ceva sosele, autostrazi, pasaje prin Bucuresti, etc. - fluenta va creste si, deci, va trebui sa compensam cu o poluare mai mare pe fiecare teava de esapament.

Imi cer scuze generatiilor viitoare ca am ales o masina care polueaza ceva mai putin (129 gr CO2/km), dar data viitoare ma voi stradui sa-mi iau un tanc cu vreo 6-7 litri capacitate cilindrica, care sa scoata valatuci de fum cat mai mari si mai frumosi :))

Hai poluare!

3 comentarii:

Piticu spunea...

Care e culoarea de pe proforma, pune-o pe aia pentru noi care stim despre ce e vorba :)


io am un 1.6 DSL EX piston gray, si inca astept sa vina ... limita e pe 28 februarie.


btw ... de unde ti-ai luat-o ? Mit Motors sunt de evitat :)

Piticu spunea...

si dece sw? cee'd simplu nu iti placea? :)

Anonim spunea...

Pewter Beige e culoarea si am luat-o de la Mit Motors :D (ce au astia de la Mit Motors? pana acum nu am de ce sa ma plang... decat ca astept mult, dar nu stiu daca e vina lor).

SW e mai mare, hatchback-ul mi se parea ca are portbagaj usor cam mic, plus ca design-ul SW mi se pare de mare exceptie. Si cea pe care ti-o iei tu e draguta, dar SW parca e si mai faina :)