16 august 2007

Imi vine vacanta

Maine e ultima zi de razboi, dupa care vine prima noapte de vacanta. Ura!

Am muncit anul asta ceva, am creat lucruri frumoase si utile omenirii, am avut deseori insomnii din cauza grijii pentru prosperitatea companiei (hehe).
Am tot asteptat sa mi se ridice o statuie pentru faptul ca am fost atat de harnic, inteligent si devreme acasa (pardon, asta e buna la altceva). Am asteptat degeaba: nici o statuie! Mi s-a spus ca se asteapta ieftinirea materialelor, avand in vedere pretul actual al aurului si recentele perturbari de pe bursele internationale. Sa vedem daca se tin de cuvant.

Pana atunci, iata ca vine si concediul meritat, munte, mare, soare, mancare, Sony Cybershot, rucsac, valiza, valuta...

Prin urmare, iau o pauza de la blog in perioada asta (cei din primul rand, nu mai suspinati va rog, revin eu pana la urma; cei din randurile din spate - terminati cu veselia, ca tot revin eu in vreo doua saptamani). Inca nu-mi dau seama daca e o promisiune sau o amenintare...

Niciun comentariu: