08 august 2007

Trafic greutz

In ciuda eforturilor mele de-a lungul timpului de a limita numarul vizitatorilor pe acest blog (kidding) m-am trezit ieri (8 august) cu un aflux ingrijorator de vizitatori. Cam de 8 ori mai multi decat de obicei. Evident ca am detectat vinovatii, care sunt in principal cei mentionati in postul anterior, si anume Dan (DeCe) si Iulian Comanescu. A, si Cristi Sutu, care m-a bagat in blogroll -:) multumesc frumos tuturor, precum si parintilor care m-au crescut si statului care m-a obligat sa merg la scoala pentru a ma instrui si a putea eu acum sa fac misto de cea de-a 4-a putere.

Cum nu mi-am propus sa fac trafic (si pana acum am si reusit asta!), nu sunt electrizat de situatie sau nebun de fericire, dar totusi imi pare bine ca aberatiile produse ieri au trezit interesul - asta nu inseamna ca abia astept armageddonu' sa mai scriu ceva, eventual un "Armaggedon se intoarce reloaded XII" sau nu stiu la a cata editie mai e.

Pe de alta parte, e ciudata apetenta asta a internautilor romani de a afla chestii despre sfarsitul lumii (SL - nu e vorba de SecondLife). Banuiesc ca e din cauza ca multi dintre ei au fost deja prin concedii si viata e mult mai trista acum (inca un an pana la urmatorul concediu!). Eu abia plec saptamana viitoare, asa ca nu ma intereseaza SL, cel putin pana in septembrie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Acuma baga mare, daca ai avut intrari. Unii se si intorc. Bafta.

roaitars spunea...

Da da da :D bag mare pana vinerea viitoare, cand intru in concediu si iau pauza totala vreo 2 saptamani, de-o sa miorlaie cititorii ca i-am parasit la greu, adica fix in perioada asta de vacante, cand e mai lejera lumea pe la munca si au timp s-o frece pe net sa citeasca pe blog-uri :P

Mersi :) pentru promo-ul de ieri.