10 iulie 2007

Aglomeratie suspecta pe litoral

Desi tot romanul se plange ca litoralul romanesc sucks, totusi abia de gasesti niste locuri de cazare libere pentru weekend. La pensiuni sau vile e deja full, nu mai gasesti camere disponibile la inceputul saptamanii pentru weekend-ul care urmeaza, iar la hoteluri nu ma bag, pentru ca stiu ca-i cam scump pentru ce se ofera (desi acolo s-ar putea sa mai fie camere).

La Mamaia nu-mi place din mai multe motive, unul din ele fiind ca s-a reintrodus taxa aia. N-oi fi eu cine stie ce geniu, dar as vrea sa evit aplicarea pe pielea mea a cunoscutei butade "prostia se plateste".

La Navodari am auzit ca e super-oferta de salmonella si, desi ma dau in vant dupa ingrediente exotice, o sa ratez voluntar oferta (destul de tentanta, dealtfel, trebuie sa recunosc).

La Vama Veche am fost acum o luna, mi-a placut, dar as mai varia putin locatia. Deci o sa contribui la save vama veche si o sa ma duc altadata in Vama - mai putine pet-uri, un aer mai curat pentru vamaioti.

Mai ramin statiunile clasice, cu nume de zei, in care am tot fost de mic copil, cand ii scoteam pe ai mei la un concediu pe litoral si trebuia sa fiu cu ochii pe ei sa fie cuminti si sa nu se indeparteze in larg.

Mie imi placea foarte mult Neptun-Olimp pentru ca erau (si mai sunt) multi copaci, paduri, lacuri, Luna Park si terenuri de minigolf. Acum, pana nu imi dau cel putin doctoratul, nu ma mai pot apropia de statiunea aia pentru intelectuali (nu de alta, dar nu cred ca te lasa sa te apropii de plaja daca nu prezinti vreo lista de publicatii proprii). Trebuie sa merit sa merg acolo (sau sa-mi cumpar hotel cu plaja, moment in care voi sta cat vreau eu pe plaja mea). Deci, mai incolo - cu doctoratul, ca cu hotelul...

Jupiter, Saturn, Venus suna bine, dar numai daca e vorba de turism spatial - si doar miliardarii in dolari isi permit asa ceva.

Mai ramine Costinesti, statiunea tineretului patriei noastre, in care trebuie sa te bati cu toti mosnegii cetatenii de varsta a treia pentru un loc la pensiuni sau vile, de parca ei n-ar avea bani sa stea la hotel si eventual in alta statiune. Sper din toata inima ca manelistilor de anul trecut sa li se fi terminat bateriile de la casetofoane, desi ma tem ca au invatat sa le schimbe. In acest caz, le doresc un fulger placut in sistemul de sonorizare.

Deci Costinesti... (sa traiesti!)

2 comentarii:

Anonim spunea...

lol, apropo de statiunea de'ntelectuali Olimp-Neptun.

La complexul Amfiteatru-Belvedere-Panoramic este o tristete de numa-numa, ai impresia c'a dat bomba atomica si au ramas numai mutantii.

Iar in rest, liniste si voie buna. Rien ne va plus acolo. Moarta-n papusoi.

Pe plaja ai acces doar cu o lopatica, nu cu certificate. Pentru alge, d'aia!

Anonim spunea...

N-am mai fost la mare din 1986 cand aveam 10 ani. Din partea mea pot sa-si ia marea lor de rahat, tulbure si idioata si sa si- o bage undeva.