23 iulie 2007

Vreau sa ninga!!!

Mi-e din ce in ce mai greu sa suport caldura asta. Pana acum nu aveam probleme majore la treceri bruste de la o temperatura la alta, traind cu senzatia ca sunt dotat cu termostat incorporat.
Se pare ca totusi nu...

In lipsa de alte mijloace de a aduce ceva racoare, tot ce-mi ramine de facut, in acord cu metoda wishful thinking, e sa sper ca poate, intr-una din zilele astea, va ninge! Vreau sa vad utilajele de deszapezire pe strazi, taind la troiene!

Sau poate sa inceapa iar Razboiul Rece, doar un pic - cateva zile acolo -, cat sa ne mai revenim din toropeala.

3 comentarii:

roaitars spunea...

Ha?

Anonim spunea...

spam :))
cat despre caldura... eu m-am obisnuit deja, m-am adaptat,
la 35 e grade imi pun geaca pe mine cand ies afara :)

roaitars spunea...

:)) da da! Si sa te pregatesti penru vremurile cand vor fi sub 30 de grade si va trebui sa faci focul in soba :)
Parca vad ca nepotii nostri or sa ne intrebe "cum adica, pot fi temperaturi si cu minus? adica sa inghete apa si in afara congelatorului, asa, in natura?"