29 iulie 2007

Ristorante Decacader

... sau debarcader... parca... desi denumirea din titlu e clar mult mai potrivita.
E un restaurant in Cismigiu, langa lacul acela mare cu fantana arteziana. Nu mai intru acolo!

E un restaurant / terasa care la prima vedere pare destul de cochet si primitor. Pare! Daca nu ai de gand sa le faci o consumatie apreciabila baietilor care patroneaza afacerea aia, nu mai intra, ca intri degeaba.

Pe scurt: am fost prin Cismigiu, sa vad ce mai e pe acolo. E dragut, amenajat frumusel, foricele, iarba verde, "Nu calcati iarba!". La un moment dat setea ne-a facut sa vrem si noi o bere rece.
Am vazut terasa denumita "Ristorante Debarcader" care era, culmea, langa debarcader. Am intrat, ne-am asezat la una din putinele mese pe care nu scria "rezervat" si am asteptat cuminti sa vina vreun chelner sa ne intrebe daca vrem sa bem ceva. Cam jumatate din terasa era goala, dar "rezervata".
Dupa vreo 15 minute a venit un nene plictisit, care cred ca ne-a citit de la distanta ca nu avem de gand sa facem un festin acolo, ci sa ne limitam la niste beri. Ne-a intrebat din prima: "Aveti de gand sa comandati si mancare?" "Nu, doar 2 beri, va rog". "Aaa, aici e zona in care nu pot sta decat cei care comanda si mancare".
"A? Pai am vazut mese care au doar sticle de bere si suc" zic eu. "Da, aia e alta zona, in zona asta se serveste si mancare. Daca doriti, va puteti muta la zona aia" zice nenea si ne arata o zona cu cateva mese, toate ocupate.

Foarte frumos, multumim, adio.

Later edit: dupa ce am scris postul asta m-am gandit ca poate am exagerat si am avut eu ghinion sa nu incap la o masa "corecta" si i-oi fi nedreptatit pe oamenii aia. Nu-mi place sa barfesc sau sa ma razbun. Dar pana la urma cred ca merita o palma, si nu e OK sa nu te serveasca, dupa ce te-ai asezat la masa, aceasta nefiind marcata in nici un fel ca ar fi speciala si e musai sa infuleci pe dansa. Cam bataie de joc (inteleg... profitul... dar putin bun simt nu strica).
Deci chiar nu mai calc pe acolo.

Niciun comentariu: