18 iulie 2007

Ruling Stones

Nemaipomenit spectacol! Lumea a fost extaziata de Jagger et co., care nici nu se vedea ca sunt pensionari (cel putin la noi, nu stiu care e varsta de pensie in Marea Britanie, mi-e lene sa caut acum).

Mai nasol a fost cu organizarea - s-a cam murit de sete pe acolo (I can't get no... hydration), - cu aglomeratia de masini la venire/plecare (Start me up... later). Pe scurt - aiurea - n-ai ce sa faci decat s-o Paint it black (organizarea).

Per total, totusi, a fost bine, oamenii s-au distrat savurand istoria rock-ului care se producea pe scena in fata lor.

Din pacate, nu i-am prins pe cei de la Iris si nici pe The Charlatans, care au cantat in deschidere. Nici pe Rolling Stones nu i-am prins, decat un pic la televizor si pe net. Mi-ar fi placut sa fi ajuns si eu, dar din pacate am avut alte trebi.
Oricum, a fost misto la spectacol, lumea s-a simtit bine... :)

UPDATE: tot despre concertul Stones si nu numai, aici e un post (extraordinar) pe blogul lui Tudor Chirila.

2 comentarii:

Anonim spunea...

e chiar misto,comic,adica nu ai vazut dar ti-a placut atmosfera..
da tare...e ca si cum ai zice: m-am culcat cu angelina Jolie,e trecuta de 30 de ani,dar e inca tare,,,de fapt nu am avut timp...am vazuto dezbracata pe net...organizarea a fost cam proasta..nu era apa..

roaitars spunea...

Haha, pai da Liviu, cam asa, am scris la misto postul asta.
Pe de alta parte, n-am zis nicaieri ca am fost, informatiile erau disponibile in media sau de la cei care au fost.
Mi-ar fi placut sa ajung, asa ca am facut si io haz de necaz :)