30 iulie 2007

Cronica culinara din propria bucatarie

Fitze de mare! Pardon, fructe de mare! Un soi de mancare care imi place, pentru ca imi plac chestiile cu un gust mai exotic, dar pe care nu-l ingurgitez prea des deoarece nu tin neaparat sa dau faliment.

Asadar mi-am achizitionat doua pachete cu fructe de mare din Cora, am cautat putin pe net dupa niste retete care sa contina si bunatatile astea, am fiert molustele, caracatitele, crabii si ce crocobauri mai erau acolo, am preparat sosul alb, am pus in farfurie, am papat tot (fiind mai cuminte din fire...).

Pe scurt: yummy! Imi dau nota 9,50, pentru ca a iesit bun. Avand in vedere ca au trecut deja 2 zile si inca supravietuiesc, cred ca am scapat si de data asta dupa o masa gatita de mine.
De fomist ce am fost, am uitat sa fac o poza cu animalutele marine scaldandu-se in sosul alb, dar aratau foarte bine in farfurie (desi erau oarecum decedate). Data viitoare va trebuie sa-mi amintesc sa pozez dovada.

Niciun comentariu: